Roma imparatorluğu amatör oyuncular için iyi bir seçimdir.Yönetilmesi kolay olduğu için başlangıçta çok uygundur.Sosyal ve teknik açıdan çok gelişmiş oldukları için romalılar mimarlıkta uzmandır ve askerleri travianda elitdir.
Romalılar son derece dengelidir. Hücumda ve savunmada aynı derece güçlülerdir. Bu avantajlardan faydalanabilmek için uzun ve masraflı eğitim görmeleri gereklidir. Piyadesi efsanevi ve müthiştir, ama süvarilere karşı savunma güçleri diğer halklardan daha azdır.
Amatörler ve hangi halkı seçeceğini bilmeyen oyuncular için bu halk uygundur.
Roma ordusu
Hız
Lejyoner
40
35
50
120
100
180
40
6
Pretoryan
30
65
35
100
130
160
70
5
Emperyan
70
40
25
150
160
210
80
7
Equites Legati
0
20
10
140
160
20
40
16
Equites Imperatoris
120
65
50
550
440
320
100
14
Equites Caesaris
180
80
105
550
640
800
180
10
Koçbaşı
60
30
75
900
360
500
70
4
Ateş Mancınığı
75
60
10
950
1350
600
90
3
Senatör
50
40
30
30750
27200
45000
37500
4
Göçmen
0
80
80
5800
5300
7200
5500
5
Özellikler
Aynı zamanda hammadde alanları ve köy yapıları kurulabilir
Galyalılar en barışcıl halktır. Askeri eğitimlerinde savunmaya ağırlık verirler, hücumda performansları neredeyse diğer halklarla aynıdır.Süvarileri mükemmeldir, atları çok iyi yetiştirilmiştir ve hızlarıyla düşmanlara ani ve şaşırtıcı saldırılar yapabilirler.
Bu halkı savunması kolaydır aynı zamanda hücumlardada iyidirler. Bu halk oyuncuya istediği şekilde stratejik oynama imkanı sunar, fakat bunun için oyuncu becerisini ve tecrübesini göstermelidir. Ama tabiiki amatörlerde bu halkla başarılı olabilirler!
Sığınak kapasitesi 2 kat daha fazladır (Yağmalamalarda savunma)
Pahalı savunma makinaları
Masrafsız göçmenler
Cermenler travianın en saldırgan halkıdır.Cermenler müthiş ve dehşet saldırılarından dolayı herkesin korkulu rüyasıdır ve ölümden korkmadan toplu olarak her tarafı yağmalarlar.
Askeri disiplinleri diğer halklara göre azdır, bu nedenle cermenlerin savunma gücü ve hızı azdır. Saldırıyı seven ve tecrübeli oyuncular için cermenler daha uygundur!
Cermen ordusu
Hız
Tokmak Sallayan
40
20
5
95
75
40
40
7
Mızrakçı
10
35
60
145
70
85
40
7
Balta Sallayan
60
30
30
130
120
170
70
6
Casus
0
10
5
160
100
50
50
9
Paladin
55
100
40
370
270
290
75
10
Toyton
150
50
75
450
515
480
80
9
Koçbaşı
65
30
80
1000
300
350
70
4
Mancınık
50
60
10
900
1200
600
60
3
Reis
40
60
40
35500
26600
25000
27200
4
Göçmen
10
80
80
7200
5500
5800
6500
5
CSS
Askeri üs nasıl kurulur?
Askeri üssün ve çitin inşaat yeri sabittir ve başka bölgelerde kurulamaz. Askeri üs sadece kendisi için ayrılan köy merkezinin sağ tarafındaki sektörde kurulabilir.
Birlik nasıl kurulur?
Birlik kurmak için elçilik binasını 3.seviyeye geliştirmelisiniz. Bir birliğe üye olmak için 1.seviyede elçilik binası ve size teklif yapacak bir birlik gereklidir.
Köyün ismi nasıl değiştirilir?
Bunun için istatistik linkine(mavi disk) tıkla, orada kendi ismine tıkla ve Profil değiştir linkine tıkla. Köyismi yazan yere yeni ismi verebilirsin.
Askerler nasıl yapılır ve eğitilir?
İlk olarak 1.seviyede askeri üs ve 3.seviyede merkez binası kurmalısın. Daha sonra kışla kurabilir ve orada askerlerini eğitebilirsin.
Benim köyümü nasıl savunabilirim?
Köydeki askerler saldırı anında köyü otamatik olarak savunurlar.
Askersiz bir köye saldırdığımda niye askeri kayıplarım oluyor?
Her köyün en az ana savunması vardır. Güçlü süvarilerden hariç, tek bir asker ile saldırı düzenlendiği zaman bu asker kaybedilir.Savunma için eğitilmiş askerler (Örneğin galyalıların phalanxları) saldırılar için uygun değildirler.
Nüfusumu nasıl yükseltirim?
Her yeni yapı köy nüfusunu yükseltir. Yapı geliştirmeden önce bu yapı ile birlikte köy nüfusunun ne kadar artacağını bu sembolün yanında görebilirsin.
İmdaat, benim tahıl üretimi azalıyor!
Üretim yazan yerdeki tahıl sayısı tüm asker ve nüfus tahıl masrafları hariç hesaplanır. Brut tahıl üretimini yukarıda sağ tarafta görebilirsin,örneğin 5/15
Özellikler
Yağmalama primi: Düşman sığınaklarının sadece 2/3'ü yağmalanamaz
Toprak siper kolay kolay yıkılmaz fakat çok fazla da savunmada etki gösteremez